Welkom op de blog van samenhuisproject De Kaasdroger!

Hier lees je de verhalen van de bewoners van 'De Kaasdroger'. De dingen die ons bezighouden, boeien, binden en verbinden. Ons verhaal.

Als je graag op de hoogte gehouden wordt van nieuwe blogposts via mail kan je rechtsonder je mailadres ingeven. Voor meer info over 'De Kaasdroger' neem je best een kijkje op onze website: www.dekaasdroger.be!

dinsdag 12 maart 2013

Broodjes bakken

'Bakken' deed ik altijd al graag. 
'Broodjes bakken' deed ik ook al regelmatig. 
Al snel kwam ik tot 'regelmatig broodjes bakken voor onszelf en voor de andere Kaasdrogers'. 

Ondertussen heb ik al een heel arsenaal  aan bloemsoorten en heb ik al heel wat soorten broodjes gebakken, met of zonder insnijdingen, versieringen, pitjes, ...

Weer een stapje dichter bij zelfvoorzienend zijn en 'samen'-huizen.

En wie weet... wordt 'bakkerij Lotje' nog wel vervolgd ;)